• Täyden kuun vaikutus böbien lisääntymisessä. 

Pääsiäisenä käväisin parilla. Tupa oli tyhjä. Olin kai liian aikaisessa. Katselin kuuta ja olisin voinut lyödä vetoa, että jotain outoa tapahtuu. 

Koska baari oli niin tyhjä, että ehdin jo luopua böbien ilmaantumisesta, kunnes päätin määrärahan loppumisen jälkeen hipsiä kotiin. Kello oli noin 11 illalla. 

Jaahas! Eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa. Kävelin pimeällä kujalla ja kuulin askeleet takanani. Englanniks (olen siis rasisti, koska tämän erikseen mainitsin)i: "Anteeksi, haluan kysyä sinulta kysymyksen!"

Säikähdin, koska olin yksin kujalla ja ketään ei näkynyt missään. Seuraajani oli istunut baarissa melkein vieressä ja välttelin katsekontaktia ihan tarkoituksella.

Ärähdin, miksi seuraat!!!

- Koska haluan kysyä kysymyksen.

Kysyin miksi ei kysynyt sisällä vaan täällä???

- No, koska et katsonut minuun!!!.

Ärähtelin, että olen menossa kotiini, ei tarvitse seurata!!!

Mies alkoi myös olla ärtynyt ja kysyi, että saako kysyä kysymyksen vai ei!!!

- No kysy sitten, mutta äkkiä. Olen menossa kotiini. 

- Haluatko olla ystäväni?

-En!!!

 

 

Joo tosiaan logiikalle terkut. Tuonkin päässä olisi paikka auki. Pelkäsi kai kasvojen menetyksen muiden edessä, mutta ihan tosi! Jos ei kiinnostus herää sisällä niin miten pimeällä kujalla? Jotenkin en vain pääse tästä suvakkikitinästä irti, että pitäisi näitä arvostaa enempi. Toi on niin helvatun pelottavaa ja oletuksena, että tottakai mä nyt pimeältä kujalta nappaan ensimmäisen mukaani, joka älyää edes kysyä niin...... Respectiäkö tähän suuntaan. Mun mielestä oletuksenakin jo aika loukkaavaa. Jos joku on noin puutteessa niin roudatkoot kotiinsa. Ei kiinnosta, mutta jättäkööt minut rauhaan oletuksiltaan.